D油都要散熱架,積熱會令油溫升高而變質,產生毒氣....慢性自剎
pc2366 發表於 2011-5-22 17:29



    佢有幫D油散熱,#3有講佢地既官網....仲用左好耐- -'太神了...

TOP

太誇張了吧積熱會令油溫升高而變質,產生毒氣....慢性自剎

TOP