好, 一次過答晒
1. too many wire
你係指第一二代機定最latest 第四代先? 家下呢部已經好"整潔"喎
2. how much money?
嗱, 玩水冷莫問價錢, 講錢傷感情 
3. Why one of the radiator is painted red?
呢d 就係唔留心啦, 米話左原本个排係紅色, 我自己起左d漆再噴藍色. 我又怕影響到散熱米冇攪噴d散熱片...
4. 初頭你用針筒吱水入去果時係有啲咩用途?
洗水道, 我一開始注入普通蒸溜水係為左洗一次成條水道,
因為d喉,冷頭新買返黎都可能有d不純物係入面, 所以會用蒸溜水洗一次 run一陣再先放走d水
5. 洗唔洗開著個泵?
我入水通常係會開著個泵, 雖然冇水乾開著個泵係唔好, 但頂盡米乾run幾分鐘, 唔太傷... 我估
6.點解要用野包住啲接駁頭(唔係已經扭實哂? 會漏?)
唔怕一萬只怕萬一, 我以前用QF時真係試過漏水.. 燒過一塊MB一塊VGA, 同一隻DDC...
7. 個排新買番呢洗唔洗用醋洗個排入面?
有人會, 我就唔會, 因為我之前用大滾水洗過, 所以我正式落FeserOne 前用蒸溜水run一次當洗機 |