原來有白色 Tube 買嫁?  我以為要DIY...

TOP

回復 10# leungwaiyin


點解慘??唔通370同360冇分別?:funk:

TOP

回復  leungwaiyin


點解慘??唔通370同360冇分別?
apple_100 發表於 2011-6-13 21:09



可能個位ching 用緊 380:funk::funk:

TOP

回復  leungwaiyin


點解慘??唔通370同360冇分別?
apple_100 發表於 2011-6-13 21:09


係370既製工有問題
你唔覺你個370 既INTEL同AMD個面板都有問題
一D都唔平滑咩?
完全唔似有處理過咁
如果唔係370一出我就訂左
果陣等多幾日就會知道呢一件事
可能會轉投EK既懷抱
雖然家陣EK都出問題
不過EK真係效能好過K記

TOP

可能個位ching 用緊 380
HKDMC 發表於 2011-6-13 21:59

14樓正解

TOP

14樓正解
leungwaiyin 發表於 2011-6-13 22:06


但係我睇返佢呢個370冷頭無我果個咁嚴重
可能我係頭一水所以急左D
好在我果個係AMD出問題唔係INTEL出問題
唔係一定換鬼左佢

TOP

白喉別有一番風味
期待最終完成品.

TOP

但係我睇返佢呢個370冷頭無我果個咁嚴重
可能我係頭一水所以急左D
好在我果個係AMD出問題唔係INTEL出問題 ...
wongkit23232223 發表於 2011-6-13 22:09


其實KL扣具造工真係好有問題

TOP

期待師兄顯咭上埋水~恭喜師兄加人水冷大家庭

TOP

其實KL扣具造工真係好有問題
leungwaiyin 發表於 2011-6-13 22:21


一睇就係減少生產費用
唔做surface finishing 既成品
但係效能又唔見得比EK冷頭好
下次D人問我
我一定答佢買冷頭就EK
當然前提係EK搞掂今次nickel問題先
佢短期內唔搞掂
我就一直唔上DP

TOP