回復 10# ken125111


    咁啱有一隻係home 姐,味用住先lo

TOP

夠創意!
其實收隻二手泵會唔會好啲呀?
ken125111 發表於 2011-7-8 16:14

去超頻專門店買隻DP1200啦
一樣好平
夠晒力推

TOP

回復 12# kimball


    超頻專門店係5係係灣仔果邊?幾錢到?

TOP

本帖最後由 ken125111 於 2011-7-8 19:30 編輯

回復 12# kimball


   超頻專門店買隻DP1200 要$460~
收隻二手D5都得啦!自己都收過仲連埋KP不鏽鋼減震環跟KP不鏽鋼4分咀
(出入咀已改KP M14牙)
前排收隻二手OCXX泵都係$150~
我而家D5都有三隻响度,一隻LK&一隻OCXX泵

TOP

本帖最後由 kimball 於 2011-7-8 19:50 編輯
回復  kimball


   超頻專門店買隻DP1200 要$460~
收隻二手D5都得啦!自己都收過仲連埋KP不鏽鋼減 ...
ken125111 發表於 2011-7-8 19:21

我識睇鋪個位人兄
長期買野每次每件貴野都可以平30~50蚊港紙
有需要可搵埋我去買

TOP

回復 14# ken125111


    金魚缸個啲pump唔系好力啲咩
我之前個好勁,好似開水喉甘

TOP

影多d相比we睇啦,你咁整都ok喎,賣相可以之後拾,起碼work左先

TOP

回復  ken125111


    金魚缸個啲pump唔系好力啲咩
我之前個好勁,好似開水喉甘 ...
oARCTICo 發表於 8/7/2011 19:48



    邊隻好力啲我就真係唔知喇,因我係用D5的!

TOP

回復 17# Summer


    相要再遲一陣先la,因又有改良,燒機中……

TOP

回復  Summer


    相要再遲一陣先la,因又有改良,燒機中……
H.M.LAM 發表於 2011-7-8 20:16

支持師兄

TOP