回復 7# kimball


    邊夠你D野令,,皮毛野

TOP

回復 8# steve_1505


    第一次用方角剪= =
    要用D心機

TOP

回復  steve_1505


    第一次用方角剪= =
    要用D心機
chan1996 發表於 2011-8-26 00:57

我用左咁耐都冇ching咁直

TOP

回復  kimball


    邊夠你D野令,,皮毛野
chan1996 發表於 2011-8-26 00:56

我個d全部係平價玩具

TOP

CHING 真勁

TOP

我第一次改裝,
你都睇到我重用原裝fan扇

TOP

年青力壯、血氣方剛、英俊消灑、屹立不倒

TOP

注意DIY啲隔塵網係唔可以同時上响15MM窿的冷排上,
因比平時啲隔塵網大一點,如師兄祗上在自制頂蓋上就冇問題,
點解唔買埋啲化膠水痴膠片實淨好多
支持師兄DIY

TOP

回復 11# chan1996


    師兄真識貨,我都係收KIMBALL啲玩具咋

TOP

回復  chan1996


    師兄真識貨,我都係收KIMBALL啲玩具咋
ken125111 發表於 2011-8-26 04:14

個個都係到講笑

TOP