唔錯........

TOP

走上不歸路

整得咁靚不歸都抵啦

TOP

弓起晒CHING完成........

TOP

應該仲有下文既
DP都未上

TOP

弓起晒CHING完成........
chris05 發表於 2012-6-5 02:08


我的小康之家..
到你大作表演了..

TOP

本帖最後由 i_djinn 於 2012-6-5 08:21 編輯
應該仲有下文既
DP都未上
melody20541 發表於 2012-6-5 07:16



display card..@@...成日換卡好麻煩

TOP

display card..@@...成日換卡好麻煩
i_djinn 發表於 5/6/2012 08:11



會有師兄同你講:上通用GPU Blook加QDC就唔麻煩
(純粹推測,唔好計我) XD

TOP

恭喜哂

TOP

會有師兄同你講:上通用GPU Blook加QDC就唔麻煩
(純粹推測,唔好計我) XD
FeverMike 發表於 2012-6-5 08:36



     機箱細,插兩支qdc好阻
用萬用下插喉會唔會唔好睇?

TOP

老實說你對你的CPU是太好了
一個CPU冷頭用那麼多冷排去侍候

TOP