siumanlung 當前離線
中級會員
TOP
ken125111 當前離線
進階會員
chris05 當前離線
melody20541 當前離線
i_djinn 當前離線
特級會員
弓起晒CHING完成........ chris05 發表於 2012-6-5 02:08
應該仲有下文既 DP都未上 melody20541 發表於 2012-6-5 07:16
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
display card..@@...成日換卡好麻煩 i_djinn 發表於 5/6/2012 08:11
yaocc0456 當前離線
會有師兄同你講:上通用GPU Blook加QDC就唔麻煩 (純粹推測,唔好計我) XD FeverMike 發表於 2012-6-5 08:36
samtch 當前離線