一個1000有找 低到爛
melody20541 發表於 2012-7-15 16:31



    期待師兄作品

TOP

雖然話係國產 但好似都唔錯喎
個排都幾靚仔 上漆都靚 比美外國牌子
idevil 發表於 15/7/2012 16:27



有好幾個外國水冷品牌都係大陸設廠生產(代工),呢隻根本係外國品牌,不要給師姐騙了

TOP

我唔捨得佢 所以買返佢返黎
melody20541 發表於 15/7/2012 16:34



所以說妳是水冷區第一都—點没錯

TOP

有好幾個外國水冷品牌都係大陸設廠生產(代工),呢隻根本係外國品牌,不要給師姐騙了  ...
FeverMike 發表於 2012-7-15 16:36

我邊有騙人... 明明係國產.....有圖為証架

TOP

所以說妳是水冷區第一都—點没錯
FeverMike 發表於 2012-7-15 16:39


我拍馬屁都追唔上你...你先係水區第一
我仲有好多野要向C兄學習

TOP

水皇POST相

TOP

水皇POST相
hangck 發表於 15/7/2012 17:23


有幫拖

TOP

有幫拖
FeverMike 發表於 2012-7-15 17:37

佢幾個排食咗好多餐包哈哈

TOP

佢幾個排食咗好多餐包哈哈
hangck 發表於 15/7/2012 17:54



哈哈,漏左個吹字,應該係.....吹食左...

TOP

包仙卒之出手了
咁梳架片用GT3000去打排
會唔會.........

TOP