raymond1688 當前離線
進階會員
一個1000有找 低到爛 melody20541 發表於 2012-7-15 16:31
TOP
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
雖然話係國產 但好似都唔錯喎 個排都幾靚仔 上漆都靚 比美外國牌子 idevil 發表於 15/7/2012 16:27
我唔捨得佢 所以買返佢返黎 melody20541 發表於 15/7/2012 16:34
melody20541 當前離線
有好幾個外國水冷品牌都係大陸設廠生產(代工),呢隻根本係外國品牌,不要給師姐騙了 ... FeverMike 發表於 2012-7-15 16:36
所以說妳是水冷區第一都—點没錯 FeverMike 發表於 2012-7-15 16:39
hangck 當前離線
水皇POST相 hangck 發表於 15/7/2012 17:23
有幫拖 FeverMike 發表於 2012-7-15 17:37
佢幾個排食咗好多餐包哈哈 hangck 發表於 15/7/2012 17:54
yaocc0456 當前離線