melody20541 當前離線
進階會員
點解ga? 233062306 發表於 2012-7-24 21:55
TOP
233062306 當前離線
中級會員
有道理喎... 之前行雙循環唔用箱真係唔識e方面ga野... 233062306 發表於 2012-7-24 22:03
samtch 當前離線
回復 melody20541 正是如此....其他東西的次序影響不大...始終D野係好近..而水既流量係好足夠達致 ... samtch 發表於 2012-7-24 22:18
SunWolf 當前離線
水泵會加壓抽水, 自然強制會令 水箱水, 吸入流經 CPU/GPU, 但 流入 CPU/GPU, 既水係低密度既水, 可以吸入熱 ... SunWolf 發表於 2012-7-24 22:48
咁水冷, 既散熱效率都幾差, 只係將煲熱既水做循環. 唯一分別只係, 風冷 係 inside(Case) 直吹, 而且要加風 ... SunWolf 發表於 2012-7-24 23:35
btf_bb 當前離線
Banned