點解ga?
233062306 發表於 2012-7-24 21:55


入左水箱 D水壓低晒.....仲有要個水箱滿晒水先去到CPU/GPU 都幾難搞

TOP

本帖最後由 233062306 於 2012-7-24 22:07 編輯

有道理喎...
之前行雙循環唔用箱真係唔識e方面ga野...

TOP

有道理喎...
之前行雙循環唔用箱真係唔識e方面ga野...
233062306 發表於 2012-7-24 22:03


箱之後永遠都係泵 之後自己鍾意就得啦

TOP

回復 13# melody20541


    正是如此....其他東西的次序影響不大...始終D野係好近..而水既流量係好足夠達致有效的換熱

TOP

回復  melody20541


    正是如此....其他東西的次序影響不大...始終D野係好近..而水既流量係好足夠達致 ...
samtch 發表於 2012-7-24 22:18

好彩有高手認同姐

TOP

水泵會加壓抽水, 自然強制會令 水箱水, 吸入流經 CPU/GPU,
但 流入 CPU/GPU, 既水係低密度既水, 可以吸入熱量膨脹,

水箱既水唔係壓入去 蒸發器(evaporator) , 係因為 PUMP 既作用, 抽入去, 係兩樣嘢.

我諗唔明, 汽車/冷氣機都係用同一原理, 點解電腦 Cooler 可以唔同.

TOP

本帖最後由 melody20541 於 2012-7-24 23:15 編輯
水泵會加壓抽水, 自然強制會令 水箱水, 吸入流經 CPU/GPU,
但 流入 CPU/GPU, 既水係低密度既水, 可以吸入熱 ...
SunWolf 發表於 2012-7-24 22:48


汽車 都係水箱 入水泵.......
冷氣一樣 雪種缸 入壓縮泵....
C兄你唔好當個泵係抽水泵 吸水機先得架....兩樣野黎
一般水泵高過水箱都係吸唔到水 就知個泵既吸(抽)力有幾細
要吸水抽水就要用抽水泵 吸水機

TOP

咁水冷, 既散熱效率都幾差, 只係將煲熱既水做循環.
唯一分別只係, 風冷 係 inside(Case) 直吹, 而且要加風扇抽走Case 熱氣,
水冷係 outside(Case), 間接由 機外散熱,
咁用 Open Case, 風冷都係差唔多效能.

TOP

咁水冷, 既散熱效率都幾差, 只係將煲熱既水做循環.
唯一分別只係, 風冷 係 inside(Case) 直吹, 而且要加風 ...
SunWolf 發表於 2012-7-24 23:35


當然唔係啦 請去睇下熱容量 既資料先講
空氣(乾燥)1005     空氣(濕度)1030  水 4200

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP