FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
進階會員
回復 apple_100 BP都叫平?! to_chan 發表於 28/7/2012 16:13
TOP
回復 FeverMike 實唔緊要,可以用鉗,但佢d紋係整到好尖,搞到界手,有時想快有用布包住就界到甩皮 ... apple_100 發表於 28/7/2012 16:05
to_chan 當前離線
Banned
apple_100 當前離線
回復 FeverMike 仲未制完水? to_chan 發表於 28/7/2012 16:58
岩岩再上淘寶睇過下(唔連運費,同樣銀色),BP(4分厚)都仲係最平,平5毫 apple_100 發表於 28/7/2012 18:04