回復  apple_100

BP都叫平?!
to_chan 發表於 28/7/2012 16:13



加一同問

TOP

回復  FeverMike


    實唔緊要,可以用鉗,但佢d紋係整到好尖,搞到界手,有時想快有用布包住就界到甩皮 ...
apple_100 發表於 28/7/2012 16:05



用鉗應該都唔界手

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 9# to_chan


    一粒直咀黎講,係所有牌子中最平,唔計國產土炮(上年仲係,E+唔知)

TOP

回復  FeverMike

仲未制完水?
to_chan 發表於 28/7/2012 16:58



未呀

TOP

岩岩再上淘寶睇過下(唔連運費,同樣銀色),BP(4分厚)都仲係最平,平5毫

TOP

岩岩再上淘寶睇過下(唔連運費,同樣銀色),BP(4分厚)都仲係最平,平5毫
apple_100 發表於 28/7/2012 18:04



師兄你講鎖咀?

TOP

回復 17# FeverMike


    係

TOP

回復 18# apple_100


想請問你用bp同咩其他牌子比較之下bp平d?

TOP

回復 19# FeverMike


    EK,XSPC,TFC,Koolance
以上4隻牌子

TOP