提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 11# acer9999


    你有H100又換H100I??
真係有分別嗎??我都用過H100,好一般=.=

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 wongcc 於 2012-12-30 00:11 編輯

我都係h100換h100i , 用維修換貨單& full package 可以?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我想問H100i 果兩把風扇如果做抽入(機頂抽入冷空氣)
放冷排上面定下面好D ?

TOP

我都係h100換h100i , 用維修換貨單& full package 可以?
wongcc 發表於 2012-12-29 23:28



哈 , 我依家都係用緊 h100 , 但又買左h100i

TOP

我今日上代理換左

點知番到去又出現同樣問題 ><

TOP

求救… 到底我裝錯左咩步驟

TOP