留名睇真相

TOP

要求賠償la!(如果唔係你唔小心的話)

TOP

圖都無張, 點討論

TOP

有圖先啦 唔係的當你打手

TOP

Photo Please
No Photo No Talk

TOP

今天遲了回家, 我老婆已經發現問題, 東窗事發
她已替我把 920 拆了, 以防再漏水
我拍下剩下的水跡......

請問如何發圖?
P.s 我無聊要把自己的電腦浸水嗎?
不明白為何仍要給懷疑做打手, 又沒有特別讚/彈某品牌
電腦無端入水已很慘.........現在我還要檢查機件和換回風冷, 又要向老婆檢討........

TOP

本帖最後由 cwranger 於 2013-5-9 20:16 編輯

[img][/img] img20130509201407.jpg

TOP

本帖最後由 cwranger 於 2013-5-9 20:17 編輯

我現在只能用手機上網, 說 size> 150 kb......
弄了半天........

TOP

水管漏定 Pump 漏??

全報燒??

TOP

本帖最後由 肥寶 於 2013-5-9 21:03 編輯

回復 17# cwranger


    叔叔,你老婆連電腦水冷頭都識拆?勁

TOP