回復 9# lcska02nkc


    係❗有救啦我❗間房應該唔洗好似開住暖風機咁了

TOP

回復 10# 132003hk


    yes,係正刀$13xx果隻h220,不過我改用F12風扇及fix轉速,靜好多,
因為個case太多窿所以要較返幔D扇同pump

TOP

回復 11# 132003hk


    如果你閒房成個密室咁又無開冷氣既話,用咩水冷都係無用!

TOP

我個fd用gelid true black edition
Fanless full load都係69-70度。。

水冇理由咁熱?

TOP

回復 13# ky1874
又唔係密室~不過我比對面桵擋住哂D風
D風好難吹入我到
今日見到依個文:
低汽化點流體代替水冷液
SilverStone 展出新款水冷散熱

TOP

回復 12# ky1874
唔該C兄啊~

TOP

本帖最後由 132003hk 於 2013-6-7 15:21 編輯

□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□
  
          □  ←↑擋鬼住哂D風
         □  ↙住E到
  □□□□□■□□□□□□□□□□□□□□□□□□

TOP