GoodDaddy 當前離線
中級會員
TOP
AL131 當前離線
進階會員
davisybw 當前離線
Banned
問題大2011 當前離線
lionflower 當前離線
不過官網未見到 少有方型款 davisybw 發表於 2013-7-30 09:46
林洋2 當前在線
danehill 當前離線
someones 當前離線
初級會員
羅友痕想玩下水冷.... 如果我唔超頻,依家行緊G1610用原裝風扇,依家idle約35度,full load都只係大 ... danehill 發表於 2013-7-30 18:49
soso0707 當前離線
Charleslaume