fanchiuho 當前離線
中級會員
我的達達聲同呢條片一樣 ~阿豪~ 發表於 2013-10-29 19:59
TOP
~阿豪~ 當前離線
初級會員
我其實想講自己換返嚟個一隻嘅… 你嘅case 係咁就唔洗捻 送修啦 我第一隻就係咁 (由 HKEPC Android 手機 ... fanchiuho 發表於 2013-10-30 01:28
好,聽日就拎去維修,係咪RAM做代理的? ~阿豪~ 發表於 2013-10-30 10:49