中交建子公司?~
fatdumm 發表於 11/10/2013 09:47



    樓主以為你話佢隻牛花

TOP

回復  fatdumm


   
謝謝  沒有花.
momo215 發表於 2013-10-11 09:47


其實我喺問你隻火牛個牌子喺咩~唔好意思

TOP

樓主以為你話佢隻牛花
kimlam666 發表於 2013-10-11 09:52


誤會者...開工未啊?~

TOP

誤會者...開工未啊?~
fatdumm 發表於 11/10/2013 09:56



    剛剛先收工冇耐

TOP

支持下先

TOP

支持支持

TOP

回復 12# fatdumm

sorry剛剛收工。。
是牛魔王750W.....用咗4年

TOP