回復 9# w223988


冷排入面喉D金屬喉應該唔怕熱水, 家用熱水花灑出最高都係75-85度

TOP

本帖最後由 tommy6210 於 2013-10-27 15:29 編輯

見咁多人...答單問埋

E家係我目前部電腦水冷既情況(HEA整求其用住先)
下面果隻EK PUMP冇著到的
因為第一次入水果陣 唔知係咪我水道設計問題 定係個水箱放得衰
個5.25"+隻3.2DDC唔知點解泵唔到D水上去...(陣間圖2既黃色箭嘴)
所以先再加隻之前買EK水冷套裝比既泵上去...好似係叫DCP4.0

等隻顯卡水冷頭出埋我就會咁樣UPGRADE(大約..)


隻ek泵就唔會用架啦
請問咁樣有冇咩大問題??
我怕一隻ddc唔夠力所以加多隻ddc上去 順便睇下有冇計仔解決新入水果陣泵唔到水既問題
望咁多位高手指教下

TOP

本帖最後由 FeverMike 於 2013-10-27 16:28 編輯

回復 12# tommy6210

既然師兄唔用隻EK泵, 可行的話試下將紅箭咀果度直接駁埋睇下好唔好D

iA84L6U.jpg

TOP

回復  tommy6210

既然師兄唔用隻EK泵, 可行的話試下將紅箭咀果度直接駁埋睇下好唔好D

...
FeverMike 發表於 2013-10-27 16:26



    我就係因為隻ddc泵唔到水先要靠隻ek泵第一輪水
跟住運行好晒排晒泡之後隻ddc又冇事 真係奇怪

TOP

我就係因為隻ddc泵唔到水先要靠隻ek泵第一輪水
跟住運行好晒排晒泡之後隻ddc又冇事 真係奇怪 ...
tommy6210 發表於 27/10/2013 16:41



   
D泡有影響

TOP

見咁多人...答單問埋

E家係我目前部電腦水冷既情況(HEA整求其用住先)
下面果隻EK PUMP冇著到的
因為第一次 ...
tommy6210 發表於 2013-10-27 15:17

你都只係拖2個頭
一個DDC實夠力
你又可以咁設計
DDC-->CPU-->120-->vga-->240-->water tank

TOP

冷排我會用 coil 水倒半滿搖幾分鐘
倒走晒 coil 水倒藍威寶又搖幾分鐘
再駁快灑喉開大熱水過到聞落去無任何 ...
MadKid 發表於 2013-10-27 12:58



    藍威寶
藍威寶好勁嫁喎...得唔得嫁

TOP

藍威寶
藍威寶好勁嫁喎...得唔得嫁
matthew1130 發表於 2013-10-30 16:07



我只係上水前洗一次 到依家無漏
所以應該 okay 卦

TOP