本帖最後由 tommy6210 於 2013-10-27 15:29 編輯
見咁多人...答單問埋

E家係我目前部電腦水冷既情況(HEA整求其用住先)
下面果隻EK PUMP冇著到的
因為第一次入水果陣 唔知係咪我水道設計問題 定係個水箱放得衰
個5.25"+隻3.2DDC唔知點解泵唔到D水上去...(陣間圖2既黃色箭嘴)
所以先再加隻之前買EK水冷套裝比既泵上去...好似係叫DCP4.0
等隻顯卡水冷頭出埋我就會咁樣UPGRADE(大約..)


隻ek泵就唔會用架啦
請問咁樣有冇咩大問題??
我怕一隻ddc唔夠力所以加多隻ddc上去 順便睇下有冇計仔解決新入水果陣泵唔到水既問題
望咁多位高手指教下  |