johnchan985 當前離線
中級會員
回復 johnchan985 個箱頭應該裝唔到240-280,除非你裝風扇係箱外 rayad 發表於 2014-3-23 20:34
TOP
最好有埋媽媽板型號 有d板會頂cpu 8pin 如果係msi gaming既話 更加唔洗諗 條龍好鬼肥 ... 梯丫佬 發表於 2014-3-23 21:00
梯丫佬 當前離線
回復 johnchan985 咁應該薄扇都唔夠位喇 梯丫佬 發表於 2014-3-23 21:10
rayad 當前離線
還能用不浪費
SEED 當前離線
進階會員
其實真係想升級既話H80I都唔錯 始終都係120厚排 同240薄排唔係差好遠 都一樣有CORSAIR LINK玩 ... 梯丫佬 發表於 2014-3-23 22:34