回復  johnchan985


    個箱頭應該裝唔到240-280,除非你裝風扇係箱外
rayad 發表於 2014-3-23 20:34


多謝師兄提點 !

TOP

最好有埋媽媽板型號 有d板會頂cpu 8pin
如果係msi gaming既話 更加唔洗諗 條龍好鬼肥 ...
梯丫佬 發表於 2014-3-23 21:00


我用AsRock Z87 Killer 呀! 多謝指教 !

TOP

回復 12# johnchan985


    咁應該薄扇都唔夠位喇

TOP

回復  johnchan985


    咁應該薄扇都唔夠位喇
梯丫佬 發表於 2014-3-23 21:10


Oh…so sad

TOP

你睇反我個post ,350D 機箱,你有反咁原頂先可以裝到薄排連風扇,你個頂咁少位所以一定唔得

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

TOP

我裝完之後都唔係剩好多位

TOP

其實真係想升級既話H80I都唔錯 始終都係120厚排
同240薄排唔係差好遠 都一樣有CORSAIR LINK玩

TOP

其實真係想升級既話H80I都唔錯 始終都係120厚排
同240薄排唔係差好遠 都一樣有CORSAIR LINK玩 ...
梯丫佬 發表於 2014-3-23 22:34



    但係要用一把高風壓扇吹囉

TOP

請問H80i原裝跟嗰把係高壓風扇嗎? 2000 rpm算係高壓嗎? 謝謝!

TOP

回復 15# rayad

多謝師兄提點及分享!

TOP