知道喇師兄 比D時間我喇 希望嚟緊呢個禮拜日完成
另外唔該哂你幫我個水流計包網同多謝你餐飯呀 ...
alex29 發表於 2014-5-20 02:52


下次到你請^,^

TOP

aqua哥出手,非同小可呀

TOP

下次到你請^,^
chris05 發表於 2014-5-20 03:00


緊係冇問題喇

TOP

aqua哥出手,非同小可呀
raymond1688 發表於 2014-5-20 03:03


細蟻嘢嚟嗻師兄

TOP

laptop上水

TOP

laptop上水
FeverMike 發表於 2014-5-20 10:06


咦 係喎黑哥 比你一言驚醒夢中人㖭 下次可以試試

TOP

在已經知道的情況下, 算好. 不過, 仲有更好的方法, 只有會問才會回.

TOP

在已經知道的情況下, 算好. 不過, 仲有更好的方法, 只有會問才會回.
polarhei 發表於 2014-5-20 11:20


呀油王又係你,3m你開架,你d傑作有未呢,唔好齊吹唔做,唔該

TOP

點解唔係aqua排

TOP

laptop上水
FeverMike 發表於 2014-5-20 10:06



    我想知黑哥有冇買cpu block?

TOP