回覆 10# 唐賓南紀念中學


    我用distilled water. , 有D人話會有菌.   排氣真係好麻煩! 我放平係水到, 用針筒慢慢注水. 好Q煩, 但這個水冷係我第一個, 慢慢玩下學到d野.

EK 水同邊個師兄收呢?  我想買們水箱too, 透明PU 管 買了6.5mmx10mm , 好似唔夠粗. 可以加個泵的嗎?

TOP

回覆  唐賓南紀念中學


    我用distilled water. , 有D人話會有菌.   排氣真係好麻煩! 我放平係水到, 用 ...
g2david 發表於 2014-6-16 22:41


我有藍EK

TOP

可以, 但車用水本身係比較儲熱, 你套野可能會比用純水或專用水熱
一係淘支東遠水冷水落黎, 一係買支/同呢 ...
唐賓南紀念中學 發表於 16/6/2014 19:11


唔排氣,個冷掛會有DEAD AIR影響效能呀

TOP

唔排氣,個冷掛會有DEAD AIR影響效能呀
kimlam666 發表於 2014-6-17 12:51 AM


我直接入滿水箱, 開閂個泵幾次, 搖搖個箱, 聽唔到有泡聲就閂蓋. 早排睇睇個泵, 比滿水低左2mm左右, ok啦

TOP

回覆  唐賓南紀念中學


    我用distilled water. , 有D人話會有菌.   排氣真係好麻煩! 我放平係水到, 用 ...
g2david 發表於 2014-6-16 10:41 PM


咩都有菌, 就算水出廠時無菌, 開樽入水個下已經入菌
所以我放D硝酸銅入去殺菌用(有人去賣魚的地方買, 我就放藍色一粒粒的結晶入去) 唔係水會生藻, 生菌, 好L核凸
你個泵唔強就唔好用大喉, 減少水壓之餘時你個泵狂轉黎推動D水, 仲嘈
可以加泵, 但我見行雙泵都係用同一隻泵, 暫時未見過話大泵加細泵, 唔知效果點

TOP

咩都有菌, 就算水出廠時無菌, 開樽入水個下已經入菌
所以我放D硝酸銅入去殺菌用(有人去賣魚的地方買, 我 ...
唐賓南紀念中學 發表於 2014-6-17 09:04



    9999 silver la good to use xd

TOP

9999 silver la good to use xd
benny8888 發表於 2014-6-17 10:07 AM


彈頭同銀線呢D消耗品, 唔夠我幾十蚊買一支硫酸銅咁抵
好似PK NUKE咁, 4 50蚊大大支可以用好耐, 又可以用係魚缸度

TOP

彈頭同銀線呢D消耗品, 唔夠我幾十蚊買一支硫酸銅咁抵
好似PK NUKE咁, 4 50蚊大大支可以用好耐, 又可以用 ...
唐賓南紀念中學 發表於 2014-6-17 10:41



    消耗品?? ooo that's mean need buy over and over again ? i thought it can be renew

TOP

消耗品?? ooo  that's mean need buy over and over again ? i thought it can be renew :fain ...
benny8888 發表於 2014-6-17 10:45 AM


銀線應該耐D, 但monsoon隻銀彈頭要半年到1年換一粒, 我自問無咁多錢換
http://www.frozencpu.com/product ... ON-PLUG-AG-BLK.html
in another 6 to 12 months, replace the original plug. Keep rotating a new one on that schedule.

TOP

銀線應該耐D, 但monsoon隻銀彈頭要半年到1年換一粒, 我自問無咁多錢換

in another 6 to 12 months, rep ...
唐賓南紀念中學 發表於 2014-6-17 11:01


waaaa 早知吾買monsoon隻銀彈頭 ><

TOP