回覆 唐賓南紀念中學
我用distilled water. , 有D人話會有菌. 排氣真係好麻煩! 我放平係水到, 用 ...
g2david 發表於 2014-6-16 10:41 PM 
咩都有菌, 就算水出廠時無菌, 開樽入水個下已經入菌
所以我放D硝酸銅入去殺菌用(有人去賣魚的地方買, 我就放藍色一粒粒的結晶入去) 唔係水會生藻, 生菌, 好L核凸
你個泵唔強就唔好用大喉, 減少水壓之餘時你個泵狂轉黎推動D水, 仲嘈
可以加泵, 但我見行雙泵都係用同一隻泵, 暫時未見過話大泵加細泵, 唔知效果點 |