樓主預計係用240+360排各一隻
唔通叫佢用10隻360排
現在只要解決水道流程問題 到時佢覺得唔夠力散就會自 ...
idevil 發表於 13/9/2014 02:32 
用10隻係可以架,我又未玩過290X,唔敢講話要用幾多隻排,
但一隻360就死硬,我話既!
現在只要解決水道流程問題,比你解決左水道又點,
水冷散熱係用冷排散熱,唔夠力散熱既水冷有咩用??
到時佢覺得唔夠力散就會自己加冷排,呢句仲好笑
咁你都唔洗答樓主啦,佢套水有咩問題,自然會改架啦,使咩係度問??
人地問得就係唔係返手再整,你就叫人4張卡用一個排,你冇野呀?? |