提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

樓主預計係用240+360排各一隻
唔通叫佢用10隻360排
現在只要解決水道流程問題 到時佢覺得唔夠力散就會自 ...
idevil 發表於 13/9/2014 02:32



    用10隻係可以架,我又未玩過290X,唔敢講話要用幾多隻排,
但一隻360就死硬,我話既!
現在只要解決水道流程問題,比你解決左水道又點,
水冷散熱係用冷排散熱,唔夠力散熱既水冷有咩用??
到時佢覺得唔夠力散就會自己加冷排,呢句仲好笑
咁你都唔洗答樓主啦,佢套水有咩問題,自然會改架啦,使咩係度問??
人地問得就係唔係返手再整,你就叫人4張卡用一個排,你冇野呀??

TOP

回覆 9# idevil


    樓主個設計最大問題,根本唔係水道,係唔夠排,
你連呢樣都未知??樓主都唔知排唔夠散,你又叫樓主照上,
你咩居心呀??

TOP

本帖最後由 gm167maki 於 2014-9-13 11:36 編輯
回復 gm167maki

奈何ssd+3隻hdd,空間有限
a123123456 發表於 2014-9-13 09:53 AM



    咁未唔拆底架上少個120MM囉,
420+280+140咁樣囉 不過你4張290X應該會勉強左D

TOP

回復 kimlam666

為何不把295也加入作比較?120冷排推2粒290x核心wow
a123123456 發表於 2014-9-13 10:08



2粒CORE唔=2倍溫度
仲要計番其他硬件 (VRM ETC...)
同埋就算係295用120排去推都唔係好效果
所以點解咁多CHING都叫你加排就係咁解

TOP

回覆  idevil


    樓主個設計最大問題,根本唔係水道,係唔夠排,
你連呢樣都未知??樓主都唔知排唔夠散,你 ...
kimlam666 發表於 2014-9-13 10:12

小弟用1080加一個360,散1U and 3 Titan, 都係緊緊,4張290咁行法死梗,不如唔好玩

TOP

送一張290x比我算la
咁樣問題就解決鳥

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP