回復 190# alex29

如果唔得我寫住個"喉"字個位可以拆得走...夠唔夠高放?~

TOP

如果要裝45MM排...不過有一邊個底冇入風位...唔知得唔得

TOP

回復 192# fatdumm

Fat兄 記住!水區有愛 禁多師兄弟一定幫你搞點佢

TOP

啱啱再度多次,280MM都裝到,聽晚成個拆開再度過先,買過唔啱就暈左喺度...

TOP

不過有冇280-30MM排架?~

TOP

回復 193# 可愛老坑

記得記得~我會成日發問,不過呢兩日D師兄唔見晒~

TOP

回復  可愛老坑

記得記得~我會成日發問,不過呢兩日D師兄唔見晒~
fatdumm 發表於 2013-6-14 02:14


去晒食大奶粽

TOP

回復 192# fatdumm

會唔會考慮下唔用水樽?因為你個箱如果想裝水樽,好似要拆好多野

TOP

回復 198# FeverMike
用2個5.25吋位去裝水箱應該比較好...
的確冇咩位了...
上面一個240薄排+下一個240厚排+後120排應該是內置最大數量排了

TOP

回復 194# fatdumm


    水區差唔多個個都試過,錯位,買多左周時有

TOP