FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
進階會員
TOP
ok041094 當前離線
笑如曇花,愁似怒風,汝愁蓋笑,吾無能也
fatdumm 當前離線
回復 fatdumm 會唔會考慮下唔用水樽?因為你個箱如果想裝水樽,好似要拆好多野 ... FeverMike 發表於 2013-6-14 08:18
回復 FeverMike 用2個5.25吋位去裝水箱應該比較好... 的確冇咩位了... 上面一個240薄排+下一個240厚排+後 ... ok041094 發表於 2013-6-14 08:59