回復 218# fatdumm


    ocool st 30 280溥排

TOP

回復 219# fatdumm


    都係果句"7係必經階段"

TOP

回復 220# FeverMike

麻煩晒,

TOP

回復 221# kimlam666

XSPC , koolance , EK ,alphacool 仲有其他牌子介紹?

TOP

回復 224# fatdumm


收野喇

TOP

回復 216# FeverMike
米咩王...你地先是真正的米王...(3930K...)
本人只是一名低薪一族的打工仔...
為了ONE SONY 同PS4,要日日捱麵包了

TOP

回復 218# fatdumm
koolance 同ocool的排是有30mm的

TOP

回復  FeverMike
米咩王...你地先是真正的米王...(3930K...)
本人只是一名低薪一族的打工仔...:now ...
為了ONE SONY 同PS4,要日日捱麵包
ok041094 發表於 14/6/2013 16:01


你套講法好似水區以前一位師姐, 最後我發現佢先最多$, 佢仲夜夜笙歌   

TOP

回復 228# FeverMike
師姐唔同...女人真是比男人更會儲蓄的...
(返早班真是食麵包過的)

TOP

回復 229# ok041094

我呢2日都冇食早餐

TOP