新手問題.泵去冷頭定冷排先好?
個人理解:去冷頭先令泵掂唔到熱水

TOP

哈哈...等野到時..洗定排左攪又攪, 到貨再上...
上完仲要試下水添, 唔好一野就開..到時真係橡皮糖. ...
i_djinn 發表於 2012-7-28 00:32



    尋晚5點試到而家暫時未漏,其實要試幾耐架?
好似GOGOGOMP3師兄咁2X24hr??

TOP

尋晚5點試到而家暫時未漏,其實要試幾耐架?
好似GOGOGOMP3師兄咁2X24hr?? ...
ccwtitan 發表於 2012-7-28 12:15



    每個人不同

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

尋晚5點試到而家暫時未漏,其實要試幾耐架?
好似GOGOGOMP3師兄咁2X24hr?? ...
ccwtitan 發表於 2012-7-28 12:15



    我上次試左一日就OK...佢爆膠都幾旱見既..

TOP

我上次試左一日就OK...佢爆膠都幾旱見既..
i_djinn 發表於 2012-7-28 13:30



    我上次試左30分鐘就ok

TOP

我上次試左30分鐘就ok
raymond1688 發表於 2012-7-28 13:32



我試水後就走去瞓...

TOP

試住水翻工,翻去可以整埋開機

TOP

我一排完氣就收工,同我一樣咁懶先好咁試水

TOP

我一排完氣就收工,同我一樣咁懶先好咁試水
FeverMike 發表於 2012-7-28 18:09


用蒸餾水就可以等埋排氣...用水冷液如果漏水, 放完再用唔係咁好WOW

TOP