kame 當前離線
中級會員
TOP
den 當前離線
原帖由 yiu1 於 2008-10-5 01:31 發表 樓主就好喇, 有高手幫你上block.... 我死左兩張9800GTX la... 等緊第三張番黎再死過
k2t4 當前離線
進階會員
原帖由 den 於 2008-10-5 01:59 發表 燒ram 唔係有保養的嗎 ???
yiu1 當前離線
原帖由 k2t4 於 2008-10-5 09:26 發表 有保養都唔係即時一換一的
clot 當前離線
Banned
XxL1Lm1kexX 當前離線
初級會員
k2tsang2 當前離線
原帖由 XxL1Lm1kexX 於 2008-10-5 20:18 發表 點解上 BLOCK 可以攪死左張卡?
原帖由 k2tsang2 於 2008-10-5 20:41 發表 因為一體化水冷頭, 要同時兼顧 GPU, Ram, 供電, 與水冷頭的接觸面 如果上得太鬆, 會接觸不良, 上得太緊, 會壓爆零件, 弄裂PCB 741519 741521