原帖由 CWPP 於 2008-11-21 12:21 發表


唔覺喎.....
傾得好地地, 你又做乜先寫埋啲咁嘅嘢呢.......唉.....

唔想呀..又有其他人做野

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 小方包 於 21-11-2008 12:29 發表

唔想呀..又有其他人做野


咁冇計喎. 呢度都有人俾人陰過, 有"陰影"喎, 睇吓邊個 攪人post 單單打打 label 人先? .......你唔係話 友台 冇圍人嘛 定係嗰邊自己地頭有優待慣咗只圍人 成日封人 post 先

師兄, 可唔可以唔好再講呢啲嘢.......

TOP

原帖由 DANDEE 於 2008-11-21 12:38 發表

一見到有D野就起火,我都唔係好想

同CWPP傾得好地地但你又係到玩 野  
你起火我都會

TOP

原帖由 小方包 於 21-11-2008 12:46 發表

同CWPP傾得好地地但你又係到玩 野  
你起火我都會


咁你又先寫埋啲乜乜 EPC 咁, 雖然 delete 咗, 我都 cap 到啦........

茅嘈啦 .....

[ 本帖最後由 CWPP 於 2008-11-21 12:53 編輯 ]

TOP

原帖由 CWPP 於 2008-11-21 12:41 發表


咁冇計喎. 呢度都有人俾人陰過, 有"陰影"喎, 睇吓邊個 攪人post 單單打打 label 人先? .......你唔係話 友台 冇圍人嘛 定係嗰邊自己地頭有優待慣咗只圍人 成日封人 post 先

師兄, 可唔可以唔好再講呢啲嘢.......

我唔想講呀 被人做野我先會出聲
DANDEE唔出聲我會收聲
今日放假本來心情好好  同你吹下水

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 CWPP 於 2008-11-21 12:50 發表


咁你又先寫埋啲乜乜 EPC 咁, 雖然 delete 咗, 我都 cap 到啦........, 我見你 delete 先 delete 喳

茅嘈啦 .....

你初初有寫 我先回你
你改我就DEL......

TOP

原帖由 小方包 於 21-11-2008 12:52 發表

我唔想講呀 被人做野我先會出聲
DANDEE唔出聲我會收聲
今日放假本來心情好好  同你吹下水


咁你又先寫埋啲乜乜 EPC 咁, 雖然 delete 咗, 我都 cap 到啦......見你 delete 我先 delete 喳 ..... 夠有你啲 friend 答嘴 分化 鬧人啦, 仲 是非不分添......

茅嘈啦 .....

[ 本帖最後由 CWPP 於 2008-11-21 12:58 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP