太貴了吧....

TOP

果然厲害!            .

TOP

諗起如果GTR也出水冷火牛
後果.....

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

火牛都需要降溫嗎

TOP

好似用水冷液既話漏水都冇問題
有D水冷液唔導電   不過應該好貴果種

TOP