係喎=_= 唔記得影
唔好意思, 放左入雜物房~ 過兩日補返

TOP

本帖最後由 simplekk 於 2010-4-27 00:58 編輯

ERROR出多了~ SORRY

TOP

完成啦, 累到想死 .. 聽日仲要開工... 媽媽咪丫

TOP

師兄, 我想知用水冷后, 性能可提升多少?

TOP

好企理,好正呀c hing!
Bravo!

TOP

wow...終於完成了..!

TOP

Good JOB C Hing ~~~~
建議D候 加彈弓會吾會好D  ???  因為見到D候有小小摺

TOP

整得真係好整齊,恭喜師兄

TOP

#回A.M.Boy 兄
性能提升定溫度控掣提升?兩者分別都幾大, 玩得水我U會大超長行...效能提升好多...粒U FULLLOAD都唔會過40度, 呢個係我接受到既提升

#回man兄
係呀, 終於搞掂啦, 但好似捱病左, 宜加恰一恰先呀要, 夜d睇下掂唔掂,掂哂話再入埋水冷水著機煲煲佢再上黎分享下

#回amoslee 兄
哈~ 總算達到自己要求, thx~

#回jaywalker99兄
相片同實質望有d分別, 小弟已作多方面測試, ok的

#回KV7167兄
thx~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP