CWPP 當前離線
進階會員
回復 K_C_ 但2張DISPLAY+i7 應唔應付到?? locheukman 發表於 2010-6-30 01:58
TOP
computerman2 當前離線
吹水佬一名
特級會員
locheukman 當前離線
中級會員
回復 computerman2 因為我CPU BLOCK之前沒留意係3分咀~但而家用緊4分喉~雖然我成日CHECK住有沒漏水~但穩 ... locheukman 發表於 2010-6-30 14:23
B-52 當前離線
Banned
jaywalker99 當前在線
apple_100 當前離線
我都算毒王?咁你一定係毒梟 B-52 發表於 2010-6-30 16:03
唔錯,執得幾好 D水既色都唔錯,透透地好靚 apple_100 發表於 2010-6-30 18:00