本帖最後由 CWPP 於 2010-6-30 13:35 編輯
回復  K_C_

但2張DISPLAY+i7 應唔應付到??
locheukman 發表於 2010-6-30 01:58



360 thick + 240 thin? 2張DISPLAY+i7..ma ma dei

TOP

我見到ocxx 個網好似有人放緊2手....其實我覺得2手問題都唔係太大...急既可以去睇下岩唔岩先   不過唔係我放的, 我係咁岩見到

TOP

本帖最後由 locheukman 於 2010-6-30 14:24 編輯

回復 22# computerman2

因為我CPU BLOCK之前沒留意係3分咀~但而家用緊4分喉~雖然我成日CHECK住有沒漏水~但穩陣D快快換左佢唔使煩~而且想計劃下唔用水箱~可能仲簡潔D XD~但我想問下~SWIFTECH APOGEE XT既CPU BLOCK2個喉咀距離咁近...好難用到扣~喉咀位置改唔改到的@@~

TOP

回復  computerman2

因為我CPU BLOCK之前沒留意係3分咀~但而家用緊4分喉~雖然我成日CHECK住有沒漏水~但穩 ...
locheukman 發表於 2010-6-30 14:23



你依隻block 有c兄講過以下依番說話: --->
SWIFTECH 個原裝咀我個人見議 換了它們 因為短身咀 易漏啊 如果第一次玩要小心處理

(提外話,以前SWIFTECH 美國做時 的牙 公制牙個咀超長,現在用 水喉牙就超短真係極端)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 25# B-52


果然同K_C Ching  一樣係毒王
專毒人上枱

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唔錯,執得幾好
D水既色都唔錯,透透地好靚

TOP

我都算毒王?咁你一定係毒梟
B-52 發表於 2010-6-30 16:03



    52 ching 你換左機好似都未有大特寫post 出來wor

TOP

唔錯,執得幾好
D水既色都唔錯,透透地好靚
apple_100 發表於 2010-6-30 18:00



    正常d 色用得一排都會無咁光澤架喇....

TOP