運費點計先

重量??人頭??

TOP

回復 21# HKDMC
以重量計

TOP

回復 12# apple_100

我正正想落兩支水

TOP

回復 23# BEGD
水唔幫訂,要申報,隨時唔會到貨

TOP

本帖最後由 LKNim 於 2010-7-4 12:51 編輯

用有色管+純水好似好D
成本又低D,喉又唔會染色,D Block又乾淨D
平時睇既色係喉+水既顏色,就好似紅+藍變紫咁
透明管+半透明藍水=半透明藍管+透明水

TOP

本帖最後由 HKDMC 於 2010-7-4 13:05 編輯

我會買蛇網,uv電線和4分太空厚管

有無人夾份一齊買

越長越平

TOP

我會買蛇網和uv電線

有無人夾份一齊買

越長越平
HKDMC 發表於 2010-7-4 12:49 PM

自己sleeve定pre sleeved?
我都想要,不過白色蛇網

TOP

自己sleeve定pre sleeved?
我都想要,不過白色蛇網
LKNim 發表於 2010-7-4 12:54



    http://www.performance-pcs.com/c ... amp;cPath=44_32_209

我買lee隻

TOP

我買lee隻
HKDMC 發表於 2010-7-4 12:56 PM

完全沒興趣

TOP

回復 25# LKNim
不過半透明管冇半透明水咁清
睇落比較濃咁

TOP