星期4上BP?開門咩?
K_C_ 發表於 2010-7-21 10:59


睇左佢舊果個office hour...應該係今日會過去

TOP

甘多D5~~~我都等甘bitspower既咀~~
xblwk 發表於 2010-7-21 10:34


你直接搵bp? 冇現貨咩?

TOP

你直接搵bp? 冇現貨咩?
majai214 發表於 2010-7-21 11:28



    連續2星期上去無開 後來直接email落單 今晚有得拿~~
佢都系臺灣運過來

TOP

連續2星期上去無開 後來直接email落單 今晚有得拿~~
佢都系臺灣運過來 ...
xblwk 發表於 2010-7-21 11:34


其實無必要真係唔使上去.HK office都冇乜貨o既~~ $25蚊由台灣寄到手仲快靚正啦!!

TOP

其實無必要真係唔使上去.HK office都冇乜貨o既~~ $25蚊由台灣寄到手仲快靚正啦!! ...
K_C_ 發表於 2010-7-21 11:40


我仲以為佢有好多現貨tim...
可能今晚都買唔齊d咀..

TOP

其實無必要真係唔使上去.HK office都冇乜貨o既~~ $25蚊由台灣寄到手仲快靚正啦!! ...
K_C_ 發表於 2010-7-21 11:40



    系呀 - -都系奶左野先知~

TOP

Email 問清楚先o丫嘛~~

TOP

咦!我今日都上BP wo

TOP

其實無必要真係唔使上去.HK office都冇乜貨o既~~ $25蚊由台灣寄到手仲快靚正啦!! ...
K_C_ 發表於 2010-7-21 11:40

原來台灣寄黎咁平架仲以為冇五六十都唔得添

TOP

好有錢........

TOP