majai214 當前離線
生活態度
進階會員
星期4上BP?開門咩? K_C_ 發表於 2010-7-21 10:59
TOP
甘多D5~~~我都等甘bitspower既咀~~ xblwk 發表於 2010-7-21 10:34
xblwk 當前離線
你直接搵bp? 冇現貨咩? majai214 發表於 2010-7-21 11:28
K_C_ 當前離線
我係毒霸,唔好惹我~~~~~~ ... ...
連續2星期上去無開 後來直接email落單 今晚有得拿~~ 佢都系臺灣運過來 ... xblwk 發表於 2010-7-21 11:34
其實無必要真係唔使上去.HK office都冇乜貨o既~~ $25蚊由台灣寄到手仲快靚正啦!! ... K_C_ 發表於 2010-7-21 11:40
HKDMC 當前離線
apple_100 當前離線
blackso 當前離線
中級會員