apple_100 當前離線
進階會員
正常啦... 原装散熱不嬲都要高溫先識高轉 73度無問題 水冷34度仲正常... 260本身就唔系好熱 你上機圖 ... love19901109 發表於 2011-1-4 02:45
TOP
NG 當前離線
中級會員
CorsairX 當前離線
海盜船
waiwa1003 當前離線
yat0904 當前離線
tonychoi 當前離線
白目腦殘無得醫
Moderator
回復 tonychoi Tony Sir, we support u! Remember every time see their ad let us know? Cuz we are n ... yat0904 發表於 2012-5-12 18:45
yaocc0456 當前離線
raymondtsang 當前離線
lamngar 當前離線
回復 tonychoi 仲以為Tony兄潛佐水添 yaocc0456 發表於 2012-5-13 00:46