回復 18# jaywalker99


冇計啦
又係時間要入手la
原本都睇到隻XSPC 5.25 reservoir
不過比較單調
完全唔夠呢隻黎

TOP

本帖最後由 jaywalker99 於 2011-5-9 16:09 編輯

回復 20# HKDMC


ok wor   
隻風控 依家用緊 6把12 CM  5把14CM
Ch1 3把red  Phobya , ch2 3把red  Phobya ,  ch3 3把AP14  , ch4 2把 lianli 14cm

之前Scythe 吾係好夠力推 d 全部fan 都少100-200rpm

TOP

回復  HKDMC


ok wor   
隻風控 依家連位 6把12 CM  5把14CM
Ch1 3把red  Phobya , ch2 3把red  Phobya  ...
jaywalker99 發表於 2011-5-9 15:48


11把都頂得住  勁

要買回來解毒先得

TOP

回復  HKDMC


ok wor   
隻風控 依家連位 6把12 CM  5把14CM
Ch1 3把red  Phobya , ch2 3把red  Phobya  ...
jaywalker99 發表於 2011-5-9 15:48



    AR14

TOP

又係佢,亨利D野好正BO,應該係75蚊果隻啦
leungwaiyin 發表於 2011-5-9 15:15

$75果隻係正常10W DDC...我這隻要$160..唔好拍錯啊

TOP

回復 24# HKDMC


    打錯 sliverstone AP14

TOP

$75果隻係正常10W DDC...我這隻要$160..唔好拍錯啊
阿拉金 發表於 2011-5-9 15:58


收到,係唔係紅轉?

TOP

happy

TOP

收到,係唔係紅轉?
leungwaiyin 發表於 2011-5-9 18:02

係啊..我是拍紅轉的..

TOP

係啊..我是拍紅轉的..
阿拉金 發表於 2011-5-10 00:47

甘啱睇到冇貨--

TOP