點解可以咁亂GA。。。
我自己0個部都係亂不過係多野。。
而你咁小野。。
無理由走線走到咁GU WOR

TOP

點解機箱有水喉位唔用?行咁多冤枉路!

TOP

點解機箱有水喉位唔用?行咁多冤枉路!
cav 發表於 2011-5-12 09:24


如果行左喉位出
出完去要彎太多
依佢呢隻三分喉應該會折左

TOP

如果行左喉位出
出完去要彎太多
依佢呢隻三分喉應該會折左
wongkit23232223 發表於 2011-5-12 15:11

咁如果佢對係2分喉又點睇呢?

TOP

2分喉同3分薄喉抗折性相差不遠

TOP

行左第1步先,唔錯唔錯

TOP

咁多位ching可以分享下你地d機箱走線d相參考下嘛

TOP

咁多位ching可以分享下你地d機箱走線d相參考下嘛
aoiaoiaoi 發表於 2011-5-12 19:30



    我訂D野到左香港上左機, 影返D汁線相比你睇下

TOP

回復 28# davideminem


    係唔係個1080排呀

TOP

回復  davideminem


    係唔係個1080排呀
ken125111 發表於 2011-5-14 00:13



    1080會訂, 不過等D排到曬先, 依家變左想買DELL隻27" IPS

TOP