回復 14# wongkit23232223


的確睇落拋光面果到做得唔係咁好:funk:

TOP

回復 17# Victor168


最後只係差燈未搞,得閒有錢先搞埋

TOP

一睇就係減少生產費用
唔做surface finishing 既成品
但係效能又唔見得比EK冷頭好
下次D人問我
我一定答 ...
wongkit23232223 發表於 2011-6-13 22:25


關於nickel問題,我學到一樣野,就係水冷用蒸餾水實無死,咩F1,KL,果D唔洗問------->消失唔該,又貴又唔抵買

TOP

回復  wongkit23232223

的確睇落拋光面果到做得唔係咁好
apple_100 發表於 2011-6-13 22:28


所以果陣有人真係sd信要求退貨
當然係唔成功啦
但係我收到果陣都好擔心好似果個人咁
好在只係AMD出現少量月球表面問題
果個人兩個都出事
真係慘不忍睹
你算是最好既一個

關於nickel問題,我學到一樣野,就係水冷用蒸餾水實無死,咩F1,KL,果D唔洗問------->消失唔該,又貴又唔抵買 ...
leungwaiyin 發表於 2011-6-13 22:33


真係笑死我
用得貴一貴之後又要出事
真係只能夠話d人聰明過頭
呢幾日我打算拆個排出黎睇一睇,因為好似效能下降緊
應該唔會有電池效應掛?
但係d水唔覺唔見得好多
真係頭疼

TOP

小更新,溜圖一張,+返先
IMG_5196.JPG
唔知點解哩支咁特別,買左返黎先知,中間有個電話號碼係到,可能係佢舖個電話,打個格先

TOP

回復 23# leungwaiyin


原本我都諗住就咁蒸餾水算,但之前見有位師兄話唔知係唔係用蒸餾水問題,穿左排:funk:驚驚地+返D車用水箱水算
但諗落,純正蒸餾水又點會整得穿隻排呢

TOP

白喉好靚
快啲上埋DP啦!

TOP

點解吾用90度解嘴呢??

TOP

師兄支BENZ水邊度買架 買左幾錢?
小弟搵到傻 諗住遲D走去仁孚買算

TOP

白色好正.@@
我問一個問題..
有留出水位嗎?/

TOP