B-52 當前離線
Banned
TOP
samtch 當前離線
進階會員
gn01934130 當前離線
中級會員
如果你機尾夠位,可買Koolance 既掛冷排架,掛係機背,你既config,一個XSPC RX480都夠,前題係590唔好大 ... B-52 發表於 2011-10-11 06:49
回復 gn01934130 側板就唔好啦 機尾啦15人仔解決你既生理需要 samtch 發表於 2011-10-11 08:09
係,但係無限你裝幾大既,不過我唔建議用呢隻囉...用得2600K,590,玩水用幾條咁雞既野,格格不入,Koolan ... B-52 發表於 2011-10-11 16:11
simplekk 當前離線
花醒知醉過 夢醒知虛空 ...