提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 19# gn01934130


    側板就唔好啦
http://a.m.taobao.com/i7037057352.htm?sid=db8105600590ba84
機尾啦15人仔解決你既生理需要

TOP

如果你機尾夠位,可買Koolance 既掛冷排架,掛係機背,你既config,一個XSPC RX480都夠,前題係590唔好大 ...
B-52 發表於 2011-10-11 06:49

我590唔諗住超..
但有d game唔知係唔係優化唔好-.-
佢兩粒GPU會扯到爆哂-___-

咁我個頂放240係cpu用.
後面用呢個??

480 我唔知可以放係邊-__-咁大

TOP

回復  gn01934130


    側板就唔好啦

機尾啦15人仔解決你既生理需要
samtch 發表於 2011-10-11 08:09

呢個係120冷排黎??

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

係,但係無限你裝幾大既,不過我唔建議用呢隻囉...用得2600K,590,玩水用幾條咁雞既野,格格不入,Koolan ...
B-52 發表於 2011-10-11 16:11


我上Koolance個網..整係搵到d冷排..
搵唔到你話果隻掛冷排既@@?
可唔可以比link睇睇@@"

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

590+2600K ONLY一個240唔會夠下話?
我480+240先覺得緊緊壓得住自己套野(都只係E52+460)
排全部塞機內, 比張圖ching參考下

TOP

回復 27# B-52


    呢個只係個掛架,,?
要自己買過360?

TOP

回復 28# simplekk
咁c兄覺得一個360+個240定係
兩個240都已經夠??

TOP