大喊包 當前離線
進階會員
回復 大喊包 我還擔心~比人話手工差 SEIKO 發表於 2012-4-26 02:32
TOP
回復 eh EPC最強文書機應該系我啦 SEIKO 發表於 2012-4-26 02:36
eh 當前離線
特級會員
暫時系epc最勁,可能有d米王無post 大喊包 發表於 2012-4-26 11:14
Display暫時唔係 Processing power應該係 eh 發表於 2012-4-26 11:54
majai214 當前離線
生活態度
SEIKO 當前離線
extrajacky 當前離線
中級會員
回復 大喊包 沒錢住 順便等HD8990到時買2張上水 SEIKO 發表於 2012-4-26 13:44
CorsairX 當前離線
海盜船