本帖最後由 Sam_Chung 於 2012-5-19 01:59 編輯
條管走得甘長不如 全外置啦
neweva 發表於 2012-5-19 01:26



    其實係預長度預得唔好, 留得太多了

如果行全外置, 冇咁多位

本身目標都係唔太過份改動機箱

本身想放個水箱出去, 但最尾都係擺返入去

TOP

本帖最後由 Sam_Chung 於 2012-5-19 01:58 編輯
ching玩左幾多$$
ivanng213 發表於 2012-5-19 00:19



    575蚊人仔, 運費44蚊, 兩把A FAN 70蚊, 一支1.5L 蒸餾水$4.9

本身想換icy vision, 不過見比多d可以玩水, plan下plan下就成事了

TOP

回復 18# Sam_Chung


    幾靚仔WOR!!!

TOP

請問安裝容易嗎?用了幾耐時間?

TOP

回復 19# ivanng213


    我估三千左右

TOP

樓主用透明喉一定後悔
好快黃....

TOP

回復  ivanng213


    我估三千左右
kimlam666 發表於 2013-7-8 10:19


邊有咁多
依家CPU都上埋水, 再換左隻GTX240, total 1000蚊人仔再加幾百蚊港紙

TOP

樓主用透明喉一定後悔
好快黃....
kimlam666 發表於 2013-7-8 10:20



    換左一d, d舊喉有d黃, 但唔算好黃

TOP

請問安裝容易嗎?用了幾耐時間?
ktgrd2142 發表於 2013-7-8 09:59



    我用左一晚時間, 大約晚10朝5到

TOP

回復 27# Sam_Chung


    抵玩。。。。

TOP