冇錯 改360係正路
melody20541 發表於 27/7/2012 22:30



哈哈,我都話左如果係我咯…我偏門派

TOP

回復 21# FeverMike


    你個黑哥上水前唔知做佐几多工課
我上水就交學費 文

TOP

搞一搞注水又唔見几舊
真係越窮越見鬼

TOP

回復  FeverMike


    但係樓主話係200風扇
yaocc0456 發表於 27/7/2012 22:32


我頭先都係話180x2 或200x2...
   
http://www.frozencpu.com/cat/l3/ ... 0mm_Dual-Page1.html

TOP

本帖最後由 FeverMike 於 2012-7-27 22:46 編輯
回復  FeverMike


    你個黑哥上水前唔知做佐几多工課
我上水就交學費 文
yaocc0456 發表於 27/7/2012 22:36


我都有喺你身上學過野

TOP

回復  melody20541


    高手姐係高手一講就明
yaocc0456 發表於 2012-7-27 22:33


新手扮下野姐....點夠2位C兄高呀

TOP

搞一搞注水又唔見几舊
真係越窮越見鬼
yaocc0456 發表於 27/7/2012 22:39



好快月頭啦

TOP

我頭先都係話180x2 或200x2...
FeverMike 發表於 2012-7-27 22:40

就咁睇個箱 未必放到200X2
可能要改CD ROM位

TOP

就咁睇個箱 未必放到200X2
可能要改CD ROM位
melody20541 發表於 27/7/2012 22:47



師兄果然是高手,有高見!

TOP

師兄果然是高手,有高見!
FeverMike 發表於 2012-7-27 22:52


唔好玩啦..我都未上過水 吹下姐

TOP