FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
進階會員
冇錯 改360係正路 melody20541 發表於 27/7/2012 22:30
TOP
yaocc0456 當前離線
回復 FeverMike 但係樓主話係200風扇 yaocc0456 發表於 27/7/2012 22:32
回復 FeverMike 你個黑哥上水前唔知做佐几多工課 我上水就交學費 文 yaocc0456 發表於 27/7/2012 22:36
melody20541 當前離線
回復 melody20541 高手姐係高手一講就明 yaocc0456 發表於 2012-7-27 22:33
搞一搞注水又唔見几舊 真係越窮越見鬼 yaocc0456 發表於 27/7/2012 22:39
我頭先都係話180x2 或200x2... FeverMike 發表於 2012-7-27 22:40
就咁睇個箱 未必放到200X2 可能要改CD ROM位 melody20541 發表於 27/7/2012 22:47
師兄果然是高手,有高見! FeverMike 發表於 2012-7-27 22:52