連幫買料定料三工人差5多la
btf_bb 發表於 2012-8-10 18:12


    糖水鋪係?頭,我又上黎搞搞震

TOP

回復 19# FeverMike


    不飲酒歡不歡迎?

TOP

回復  FeverMike


    不飲酒歡不歡迎?
davis19890227 發表於 2012-8-10 21:42


    飲酒=水友

TOP

回復  FeverMike


    不飲酒歡不歡迎?
davis19890227 發表於 10/8/2012 21:42



要問佢本尊

TOP

基本上呢 叫人裝上冷係好花時間的 一體除外
因為一日 時候一定裝吾曬 好多ching都裝成幾個月
就算最 ...
mars123ha4 發表於 10/8/2012 21:06



對,就算訂齊D野先搵人一日裝得晒都係行貨,始終有好多地方需要微調

TOP

回復 25# FeverMike


    黑人師兄,可否講解下有什麼要微調?小弟還在學習階段

TOP

對,就算訂齊D野先搵人一日裝得晒都係行貨,始終有好多地方需要微調
FeverMike 發表於 2012-8-10 22:32


好專業用微調

TOP

回復  FeverMike


    黑人師兄,可否講解下有什麼要微調?小弟還在學習階段 ...
davis19890227 發表於 10/8/2012 22:57



因個別例子不同, 上好第一次後就會知自己有咩需要微調 (認真的)

TOP

好專業用微調
melody20541 發表於 10/8/2012 23:16



好專業先唔洗微調, 可預見有咩問題發生, 另一種唔洗微調就係上完懶理

TOP

本帖最後由 davis19890227 於 2012-8-10 23:50 編輯

回復 28# FeverMike


    我只上U應該沒什麼好調吧....而家儲定彈藥上埋display同ram.....
我好鍾意而家個箱....再加block就要諗mod箱....

TOP