rayray688 當前離線
中級會員
TOP
i_djinn 當前離線
特級會員
不過價錢極貴 且沒有冷排, 水冷頭等零件 FTO 發表於 2012-8-12 21:50
FTO 當前離線
覺得買呢隻係for細箱冇位擺水箱同d5+top/ddc先用, 不過玩水冷都係DIY啦, rp1200又唔係平...感覺唔多實用, ... rayray688 發表於 2012-8-15 19:21
回復 FTO ching分享下用乜箱同想點玩法丫, 大家一齊研究研究, 多唔多budget去玩? 因為平有平 ... rayray688 發表於 2012-8-15 20:52
felixku 當前離線
進階會員
CASE : cm elite 120 CPU : i7 3770K VGA: MSI 560Ti Budget : 3.5K內 最好內置, ... FTO 發表於 2012-8-15 21:29
咁你應該去外國訂隻T病毒玩吓.... felixku 發表於 2012-8-15 22:13
你說這個嗎? 係幾型wor 不過都要考慮個case 可吾可以裝到 FTO 發表於 2012-8-15 22:46
但係好多人話 隻T病毒 ..易漏水.. i_djinn 發表於 2012-8-15 23:02