覺得買呢隻係for細箱冇位擺水箱同d5+top/ddc先用, 不過玩水冷都係DIY啦, rp1200又唔係平...感覺唔多實用, 換水好麻煩架係呢個5.25"bay...

TOP

不過價錢極貴
且沒有冷排, 水冷頭等零件
FTO 發表於 2012-8-12 21:50



    開心大發現...

TOP

本帖最後由 FTO 於 2012-8-15 20:37 編輯
覺得買呢隻係for細箱冇位擺水箱同d5+top/ddc先用, 不過玩水冷都係DIY啦, rp1200又唔係平...感覺唔多實用,  ...
rayray688 發表於 2012-8-15 19:21



    我就係想在細case上裝水冷
    所以先找呢類型ge水冷

    若果有位 緊係用d獨立水箱+pump 啦

    若果真係無乜選擇 可能會找D可以外置水冷

TOP

回復 23# FTO


    ching分享下用乜箱同想點玩法丫, 大家一齊研究研究, 多唔多budget去玩? 因為平有平玩貴有貴玩

TOP

回復  FTO


    ching分享下用乜箱同想點玩法丫, 大家一齊研究研究, 多唔多budget去玩?  因為平有平 ...
rayray688 發表於 2012-8-15 20:52



    CASE : cm elite 120
    CPU : i7 3770K
    VGA:  MSI 560Ti
    Budget : 3.5K內
    最好內置,  不過我睇應該都幾難
    見到人地圓筒型水箱 睇落下 好鬼型

TOP

CASE : cm elite 120
    CPU : i7 3770K
    VGA:  MSI 560Ti
    Budget : 3.5K內
    最好內置, ...
FTO 發表於 2012-8-15 21:29


咁你應該去外國訂隻T病毒玩吓....

TOP

咁你應該去外國訂隻T病毒玩吓....
felixku 發表於 2012-8-15 22:13


你說這個嗎?
IMG_5518.jpg
lf green 150.jpg

係幾型wor
不過都要考慮個case 可吾可以裝到

TOP

你說這個嗎?



係幾型wor
不過都要考慮個case 可吾可以裝到
FTO 發表於 2012-8-15 22:46


係呀,不過一蹶水箱成千蚊,我就唔捨得啦

TOP

咁你應該去外國訂隻T病毒玩吓....
felixku 發表於 2012-8-15 22:13



    但係好多人話 隻T病毒 ..易漏水..

TOP

但係好多人話 隻T病毒 ..易漏水..
i_djinn 發表於 2012-8-15 23:02


多少有啲手神問題

TOP