回復 18# 210843474


    我都剩係CPU上水,用左3千多D....已經唔係牌子貨

TOP

回復  210843474


    我都剩係CPU上水,用左3千多D....已經唔係牌子貨
kimlam666 發表於 2012-9-12 12:18

要咗咩水冷嘢行cpu3000千多

TOP

cpu370 冷頭,RX240冷排,18W ddc水泵,水泵TOP唔記得,bitspower水箱,金百度3分厚UV喉 2M,接頭 大陸牌子B字頭果隻(24粒,買多左),4 把風扇,差唔多啦,

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 24# to_chan


    應該真野掛,我都唔識分

TOP

cpu370 冷頭,RX240冷排,18W ddc水泵,水泵TOP唔記得,bitspower水箱,金百度3分厚UV喉 2M,接頭 大陸牌子B字頭 ...
kimlam666 發表於 2012-9-12 12:40



    你咁多野- -" 又風扇4把 梗係3000都唔夠

TOP

回復 26# 210843474


    咁其實冷頭同冷排都可以買便D既,不過我而家呢套水冷5G都上唔到
如果再便D,我怕效能唔好JA,所以寧願第一次就買好D,好過到時又要換,好似我個H100用埋唔夠一個月,套RAM仲衰都唔夠兩個星期

TOP

好野 搞好哂用D野
多謝哂三叔幫助

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

買咁多有得平d呀

TOP