由於中間掛住整,所以根本無乜影到圖....
開左兩日通宵, 做到半死...
個機箱 TT Level 10GT 睇起黎大, 其實加左 1x 240, 1x120 冷排之後無乜位了. 而且出水口要好小心, 唔係又會左頂加頂.
我無乜卡要插, 3 張... Inno3D GTX680 4G x 1, Quadro 2000 x 1, Nikon IEEE1394 controller PCI x 1.
開始駁喉
完工 (我估你未食到第二粒花生 )
選用紅喉, 因為底版通常係暗色, 會襯到紅色. 加上紅色液體, 打燈再用橙光或綠光都會好現到D色出黎.
OK... 唔好掉磚住, 重溫下設計目標先.
1/ CPU 頭唔換住,因為遲點會換。 ----> 0% 換左 EK Supremacy... 因為原來換個夾就可以用返....
2/ 方便換水,入水。 ----> 50%. 試左放水, 方便; 入水, 可能因為多左個流量計頂住, 入得唔順.
3/ 將來改水道方便。 -----> 無左QDC....... 0%
4/ 懶人,所以希望攪左之後,唔好太多手尾跟。 ---> 無手尾, 不過挑起左個癮
5/ 有效率的散熱。 ----> 之後開成日, idle CPU: 33. Full load: 56.
6/ 所有零件都係機箱內。----> 100%
超額完成:
1/ 換埋 XSPC 120, 240 冷排
2/ 以為6千攪掂, 點知
3/ 部機靜左好多!
不過而家用得返張 Quadro 2000, 用佢行返10BIT display photoshop; 用GTX680 行 movie color correction....爽!!!!  |