回復 20# FeverMike

外星文

TOP

回復 21# curtis123


果然識貨

TOP

終於攪完, 成個人散晒...
而且超晒支
icemanh 發表於 2012-11-7 13:43


咁仲唔上圖D花生爛晒啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

豪哥!你咪一樣
btf_bb 發表於 2012-11-8 01:22


我點會一樣我都唔上水既

TOP



由於中間掛住整,所以根本無乜影到圖....
開左兩日通宵, 做到半死...

個機箱 TT Level 10GT 睇起黎大, 其實加左 1x 240, 1x120 冷排之後無乜位了. 而且出水口要好小心, 唔係又會左頂加頂.
1.jpg

我無乜卡要插, 3 張... Inno3D GTX680 4G  x 1, Quadro 2000 x 1, Nikon IEEE1394 controller PCI x 1.

開始駁喉
2.jpg

完工 (我估你未食到第二粒花生 )
3.jpg

選用紅喉, 因為底版通常係暗色, 會襯到紅色. 加上紅色液體, 打燈再用橙光或綠光都會好現到D色出黎.

OK... 唔好掉磚住, 重溫下設計目標先.

1/ CPU 頭唔換住,因為遲點會換。   ----> 0% 換左 EK Supremacy... 因為原來換個夾就可以用返....
2/ 方便換水,入水。  ---->  50%. 試左放水, 方便; 入水, 可能因為多左個流量計頂住, 入得唔順.
3/ 將來改水道方便。      -----> 無左QDC....... 0%
4/ 懶人,所以希望攪左之後,唔好太多手尾跟。   ---> 無手尾, 不過挑起左個癮
5/ 有效率的散熱。      ----> 之後開成日, idle CPU: 33.  Full load: 56.
6/ 所有零件都係機箱內。----> 100%

超額完成:
1/ 換埋 XSPC 120, 240 冷排
2/ 以為6千攪掂, 點知
3/ 部機靜左好多!

不過而家用得返張 Quadro 2000, 用佢行返10BIT display photoshop; 用GTX680 行 movie color correction....爽!!!!

TOP

回復 26# icemanh

終於都係要換走全部Larkooler

TOP

回復  icemanh

終於都係要換走全部Larkooler
FeverMike 發表於 2012-11-8 07:46


係呀,因為搵到藉口呀

TOP

係呀,因為搵到藉口呀
icemanh 發表於 8/11/2012 14:32



   
咩籍囗先?

TOP

咩籍囗先?
FeverMike 發表於 2012-11-8 18:33


1/ "因為原來換個夾就可以用返...."
咁樣上 LG2011 都無問題

2/ 橫掂都要拆VGA頭, 買埋冷排囉

TOP