今時今日代理仲話無貨....個幾月...好在當初買了一把原裝比粒U用..
用落又無咩問題.. 唉...    FULL LOAD最多上到100度姐..

TOP

我用620都壞左 我同你差NG多 但我直接SEND EMAIL去廠 話個代理要我加錢 又話三年保養!!!  之後代理CALL 我 ...
lkcone08 發表於 2013-8-16 16:11


good job

TOP

920  代理真係幾廢
之前我買左920..個盒就大大隻字寫support 775..但搵完所有配件同說明書..都無755 既野
之後打比代理..話新版920 雖然個盒有印775..但係d配件要另外比..咁我叫佢寄比我啦..又話唔得....一定要我上佢地葵芳個邊office..
喂...大佬..我比錢買完盒野用唔到..仲要花時間車錢去解決你地既問題?
佢叫我send email 比antec...antec 肯先會免費速遞比我..最後雖然係寄比我..但都搞左我幾日

如果係新商品條例之後發生..我睇下呢間所謂既代理..仲可唔可以咁唔負責任..

TOP

今時今日代理仲話無貨....個幾月...好在當初買了一把原裝比粒U用..
用落又無咩問題.. 唉...    FULL LOAD最 ...
royzer0 發表於 2013-9-21 03:28



    你態度強硬d....呢間野..欺善怕惡..

唔通我下次買d 現金卷..間舖話一世都無貨...我又要等?

TOP