|
   
|
23#
發表於 2013-9-21 09:23
| 只看該作者
920 代理真係幾廢
之前我買左920..個盒就大大隻字寫support 775..但搵完所有配件同說明書..都無755 既野
之後打比代理..話新版920 雖然個盒有印775..但係d配件要另外比..咁我叫佢寄比我啦..又話唔得....一定要我上佢地葵芳個邊office..
喂...大佬..我比錢買完盒野用唔到..仲要花時間車錢去解決你地既問題?
佢叫我send email 比antec...antec 肯先會免費速遞比我..最後雖然係寄比我..但都搞左我幾日
如果係新商品條例之後發生..我睇下呢間所謂既代理..仲可唔可以咁唔負責任.. |
|