I HAVE A LITTLE C47 AND
可愛老坑 發表於 2013-10-30 04:44


人地講BLOCK啊~

TOP

前言:

其實自己的電腦系統想玩水冷想很久了,只是一方面沒啥時間,另一方面也不知該從何著手,
所以一直 ...
LeonSun 發表於 2013-10-29 16:41



    Ching,个主板冷头边度买啊?

TOP

回復 22# romanticlt

BP的淘寶店有在賣同型號的冷頭,只是不是我手邊鋁質版本的,而是紫銅版本。
http://bitspower.taobao.com/

TOP

好靚全白色0.0 個HDD都收得好埋唔知放係邊

TOP

愚問:
師兄請問你呢套野係點樣入水落個loop度?

TOP