回復  可愛老坑

你都好後生姐
gogogomp5 發表於 2014-1-25 00:00


我心境23
ps:呢區我仲未算老,池哥話有位成五張幾

TOP

回復 21# 可愛老坑
yes

TOP

回復 19# 可愛老坑
唔係下話, 佢叫肥鴨
但水冷界我行到盡頭啦~ 又煩又哂時間(雖然整完係值)
唔係呀, 真係無乜操, 只係間唔中玩下, 但真係頂唔順, 好暈

TOP

本帖最後由 simplekk 於 2014-1-25 12:10 編輯

回復 17# 唐賓南紀念中學
以我自己經驗...
水有流動就OK...
事關要玩到打水壓D block先用得著強勁水力既加持
但實情又係差1,2度... 我揀忽略, 我宜加呢set, 隻D5我行1波咖咋

TOP

回復 21# 可愛老坑
咁堅... 興趣真係無分年齡..

TOP

回復 18# JayHon

又等睇ching大作

TOP

回復  唐賓南紀念中學
有係有既, 不過效能唔明顯囉
我初玩水冷時都有好多CHING呢d問題
試過後真係1,2度落 ...
simplekk 發表於 2014-1-24 12:40



    我都是一只420排呀

TOP

回復  LHF
哈~ 我玩埋呢次都退出水冷界囉
simplekk 發表於 2014-1-24 12:41



    咁又唔使退出水冷界

TOP

回復  唐賓南紀念中學
以我自己經驗...
水有流動就OK...
事關要玩到打水壓D block先用得著強勁水力既加持
...
simplekk 發表於 2014-1-25 12:08 PM



師兄邊度買水冷液?
如果純銅係唔係用屈銀錢精漏水就可以

TOP

回復 29# 唐賓南紀念中學
自己對上玩過蒸餾水後唔會再用(養菌)
除非在水道內放銀既野(但係咪就肯定解決以上問題呢?小弟未試過)
so今次整支EK透明水算了怕怕了,仲有支凸左出黎

TOP