我想組一套水冷行cpu 4張290x,冷排預計用360+240,想問下需要2個水泵嗎?
a123123456 發表於 2014-9-13 00:36


不如直接接條水喉再放入大水箱……可用來沖涼

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

單pump ok,但睇點駁,但排太少

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 24# a123123456

你都未講用幾厚,乜牌子ge排

TOP

單係4張290x 至少都要1080排啦
加埋CPU 最好就360+1080
最理想就雙1080

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

小弟用1080加一個360,散1U and 3 Titan, 都係緊緊,4張290咁行法死梗,不如唔好玩 ...
royho 發表於 13/9/2014 12:30



    你咁講更有說服力,我玩低階DIY水,未上過GPU唔敢大聲講野

TOP

回復 可愛老坑

師兄有介紹?我都係打算上tb搵
a123123456 發表於 13/9/2014 22:42



    monsta
我用緊,正

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP