tkgmomosheep 當前離線
初級會員
TOP
有係有, 但效果無其他方框扇咁明顯 SP扇漏風都漏得好緊要. 真係要用SP扇就最好用膠紙封一封邊 ... 唐賓南紀念中學 發表於 2014-10-14 09:30
唐賓南紀念中學 當前離線
http://cdn.userbenchmark.com/r
進階會員
如果咁樣ge話咩扇最好,我5怕嘈 tkgmomosheep 發表於 2014-10-15 01:33 AM
archihammer 當前離線
中級會員