如果咁樣ge話咩扇最好,我5怕嘈

TOP

有係有, 但效果無其他方框扇咁明顯
SP扇漏風都漏得好緊要. 真係要用SP扇就最好用膠紙封一封邊 ...
唐賓南紀念中學 發表於 2014-10-14 09:30


如果咁樣ge話咩扇最好,我5怕嘈

TOP

如果咁樣ge話咩扇最好,我5怕嘈
tkgmomosheep 發表於 2014-10-15 01:33 AM

用grand flex吹,wing12pl抽
其實sp都得,不過要用膠紙封邊,唔好比佢漏氣

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 archihammer 於 2014-10-15 16:48 編輯

回復 23 #唐賓南紀念中學

grand flex掂?
試用e-loop b12-4吹排,風控最低速1200rpm冇問題。但係1轉用2400rpm d風漏到好嘈'fu fu'聲。係咪同sp 1樣要貼膠紙?定係我安裝太離排? (條gap都有2mm)

via LG G3

TOP