lpy1996 當前離線
中級會員
TOP
qaaqwssw 當前離線
初級會員
我有隻Hitachi 1TB確實係幾嘈,摩打聲好勁,不過用左幾年都無咩事。 另外幾隻HDD有少少聲,離得好近先聽 ... leave 發表於 2015-9-12 22:59
kkksan 當前離線
go2oversea 當前離線
yjfoeg 當前離線
進階會員
ITX機箱用水冷,會唔會妹仔大過主人婆? go2oversea 發表於 2016-2-1 15:50
1112311123 當前離線
Banned
DirtyBear 當前離線
danielhohk 當前離線
polarhei 當前離線