哈...我見林大同SUNNY7DAY 個D好我咁多...所以覺得我粒比較雞
bearx 發表於 2015-9-1 07:39 PM

玩超頻個D多數買幾粒到幾十粒, 揀粒體質最好出黎比賽用
咁比法, 我分身粒體質咪仲差

TOP

回覆  唐賓南紀念中學


    我本身都有諗過直揭上delid die guard
淘寶有賣,但係硬係覺得好唔安全咁,加上 ...
muaythailam 發表於 2015-9-1 06:02 PM


delid die guard就係唔會比heatsink壓死粒芯, 安全好多
用得delid die guard唔駛用liquid ultra啦, 用散熱膏都夠
好似話pro先會蝕金屬, ultra唔會, 但我睇點都會影響保養, 放係睇唔到的位置用好啦

TOP

回覆 1# muaythailam


   我覺得應該有兩個因素:1 無用焊接   2 Intel將電壓控制FIVR整埋落cpu度,熱左好多,下代嘅skylake又放棄翻FIVR,又擺翻落主機板度,重新返回Z77年代,又要考驗底板廠商供電實力咯

TOP

如果開蓋的話留意返:
1. 用vice only method 最安全
我都係txxbxx 一個,平靚正
2. Liquid Ultra/Pro 都唔可以用o係有任何鋁heatsink 上。如果heatpipe中間有鋁都唔得. 基本上Die 同 IHS 中間就用Liquid Ultra. IHS 同heatsink 中間用 GC extreme 或 liquid pro
3. 唔用Die guard 都得,直接用IHS蓋上去就可以,唔駛glue, mount 實CPU前就少少位就可以
4. 水冷的話有專for delid cpu 用的,唔駛用IHS或die guard

TOP

如果開蓋的話留意返:
1. 用vice only method 最安全
我都係txxbxx 一個,平靚正
2. Liquid Ultra/Pro 都唔 ...
legolee 發表於 2015-9-2 11:26



    C兄,
4. 水冷的話有專for delid cpu 用的,唔駛用IHS或die guard
咩意思,可介紹下嗎..小弟用緊EK SUPERMACY EVO

TOP

EK 有出一個架 for ek水冷頭 用在 delid cpu上

TOP

TOP

EK 有出一個架 for ek水冷頭 用在 delid cpu上
luffy2036 發表於 2015-9-2 15:52



    真的搵不到...有LINK提供嗎..?

TOP

真的搵不到...有LINK提供嗎..?
bearx 發表於 2015-9-2 17:59



    i posted la, u take a look

TOP

請問圖片入面Die上面嗰隻黃色膠紙正式名字係乜?邊度有得買?

Delid Die Guard.jpg (88.18 KB)

Delid Die Guard.jpg

TOP